این روزها به روایتی شهادت برترین زن عالمین، دلیل خلقت هستی و کوثر پیامبر رحمت؛ حضرت فاطمه ی زهراست که سلام خدا بر او باد. شهادتی که در نتیجه ی یک عهدشکنی و نمکدان شکنی‏ بزرگ به نام سقیفه پدید آمد و تاریخ بشریت را قرن ها از آن چه که می توانست شایسته اش باشد، دور نگاه داشت و موجب بزرگترین و وسیع ترین جنایات و ریخته شدن خون پاک میلیون ها بنده ی خالص خدا شد.

امروز  اما تلاشی دوباره در جریان است تا سقیفه ای دیگر رقم بزند. آنان که از عدالت، بصیرت و تدبیر علی وار ولایت فقیه، سالها ضربه خورده اند و از اهداف شومشان در سرسپردگی به شیطان بزرگ و نظام سرمایه داری و به تعبیر گویاتر نظام برده داری غرب بازمانده اند، هم پیمان شده اند که ولی فقیه، این محور مقدس نظام اسلامی و این رشته ی تسبیح محبان و منتظران مخلص ظهور را از ساختار مدیریت کشور شیعیان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حذف کنند و  اگر نشد، با رأی پیروان سقیفه دوباره دستان علی را ببندند تا خود هرچه می خواهند بر سر امت رسول الله بیاورند.

چشمانمان را از چرت های گاه و بیگاه باز کنیم و ضمن این که در تعیین سرنوشت خودمان، دین و کشور و حتی جهانمان شرکت می کنیم، آنانی را به نمایندگی خود برگزینیم که در مجلس شورا هدفشان تصویب قانون اساسی بدون ولایت فقیه یا نوشاندن جام زهر به ولی نباشد و در مجلس خبرگان قصدشان خانه نشین کردن علی.
اما دلمان روشن است که به یقین، سوگواران و سینه زنان حضرت صدیقه ی طاهره (سلام الله علیها) با حضور در عرصه ی انتخابات، دفاعی فاطمی از حریم ولایت خواهند کرد، إن شاءالله.

تلاش برای سقیفه ای دیگر!


منبع: وبگاه انتظار